Ja om man skulle blogga lite då...

Ja nu har jag startat mitt nya liv, igen, hahaha!!!! Men denna gången känns det som att detta kan hålla i längden faktiskt!!
Igår började jag nämligen med lchf & efter att ha ställt mig på vågen i morse är motivationen på topp, plus att sötsuget redan är borta & jag slipper att gå runt hungrig!!!

Spanade även in skattebeskedet i morse & det va riktigt trevliga siffror!!!

Jag & barnen fick kvällsbesök av Anna förut som flydde från sitt kaos & fick delta i mitt en stund över en kopp!!!

Jag vill aldrig flytta härifrån!!! Vi har så många underbara människor runt oss här, lööööv it!!!

Imorgon blir det picknick på Spikön med Emma, Sandra & alla barn i vårsolen!!!! Myyyys!!!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ska bli riktigt mysigt imorgon! :)

2012-03-20 @ 22:08:13
URL: http://billyrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback