Sommar & små grodor

I förmiddags va jag & barnen en sväng på lekplatsen innan vi gick till dagis för att vara med på midsommarfirandet!!!
Harry dansade som bara den & gjorde raketen som en kung! Wilma undrade mest va alla sysslade med & såg något skeptisk ut, tills det va dags för fika!!
JORDGUBBAR & GLASS!!!!

Efter firandet fick vi sällskap i trädgården av Anna, Dante & Alexander!!

Senare blev det självklart oxå bad i poolen för mina små hjärtan innan Harry & Micke åkte iväg till Falköping för kvällstävling; folkrace!
Jag & Wilmis gick en promenad med Gizmo, träffade wilmas dagiskompis Liv & fastnade sedan hos Alva & Alfons!!

Efter Wilma somnat röjde jag undan efter dagen både ute & inne, innan jag bakade inför midsommarpicknicken!!! Nu är det bara tårtan kvar, & all matinhandling förstås........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback