Jaha ja....

Båda barnen har varit på dagis idag medan jag har varit hemma från jobbet & legat hemma & försökt bli frisk....
Harry visste att farmor & farfar skulle hämta dom idag eftersom mamma egentligen skulle jobbat sent. Ja så fick det ju bli då....
har saknat mina älsklingar nåt fruktansvärt idag, men vet ju att dom haft det bättre på dagis än hemma med sjuk & tråkig mamma!

Runt 17.30 kom mina små hjärtan hem efter att ha varit på Gillet & fikat!!! Wilma va ganska neutral när hon kom hem, Harry satt & storlipade i bilen & vägrade gå ur för han skulle vara med farmor & farfar.... Roooligt att vara mamma i det läget?!
Efter att jag burit in honom till soffan & farmor & farfar åkt försökte jag lugna honom på alla möjliga sätt men det va heeelt omöjligt, han va sååå ledsen!!!
Kände mig en aning sårad efter att ha längtat så efter honom & sa att han skulle gå upp på sitt rum & lägga sig..... Det gjorde han & 5 min senare stensov min lille prins! Snacka om övertrött liten stackare!! 17.50 sov alltså Harry redan. Bäst att förbereda sig på en väldigt tidig morgon imorgon nu då!!!

Vitlök citron honungsthe superstarkt kaffe nässpray Ipren Alvedon strepsils...... Ja ungefär så har min meny sett ut idag!!! Hoppas verkligen att det ger nån effekt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback