Vilken underbar dag!!

I morse åkte jag till Uddevalla & lämnade av mina två småttingar hos mormor för att sedan åka vidare till min gamla barndomsvän Jossan!!! Äntligen fick jag träffat hennes & Patriks lille Kevin!!!! Sååå lite & såååå söt!!!! Jag satt & gosade med honom i min famn större delen av dom 2 timmarna som jag va där.... ville verkligen inte åka därifrån!!!! Vet inte om du läser min blogg Jossan, men även fast vi nästan tappade kontakten helt under några år så känns det nu som vi aldrig slutat prata!!!!! Har saknat dig massor ska du veta vännen!!! När jag till slut lyckats slita mig från bäbisgos & kaffetjöt så fick jag lunch hos min kära mamma innan jag & barnen åkte vidare till min underbara Linda & hennes lille Aaron för mer fika & tjöt!!! Wilma fick en superfin bamseklänning & en rosa tvättbjörn eller va det nu är, som finns på Åhlens!!!! Jag har nämligen gått & dratt i dom varje gång jag varit på Åhlens för att jag tycker dom är såå söta!!!! Tusen tack min älskade Linda!!!!! Väl hemma igen så va Harry bara TVUNGEN att gegga i sin vattenpöl som vi får på uppfarten varje gång det regnar!!! Efter gegget fick det allt bli bad för mina två snuttisungar!! Nu sover dom så sött & jag väntar på att mannen i mitt liv ska komma hem från ett jobbmöte!!! Pusselipuss på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback