Juni 1, 2011

Gårdagen var fullspäckad med roliga dater!!!!
Efter att jag lämnat Harry på dagis åkte jag & Wilma till bvc för vägning & mätning!! Hon är nu 72cm & väger 10,9kg!!! hihi min lilla gosegris!!!
När vi var färdiga där åkte vi vidare in till stan för att ta en sväng i affärerna & fika på Strandgatan med Linda & Aaron i det härliga vädret!!!
Det blev även en glass på torget innan vi åkte hemmåt igen för att möta upp Angelica & Isak & sedan hämta barnen på dagis & följa med dom hem!!!

Hemma hos fam. Lundqvist blev det mellanmål & glass innan vi gick till lekplatsen för ännu mera lek & bus!!










Efter en smsinbjudan till barnvagnspromenad gick jag & barnen vidare mot ytterligare en underbar date med en underbar mamma & hennes lille skruttis!!! *myyyyys*
Harry hade sånt otroligt tålaod & va helt obeskrivligt duktig hela eftermiddagen igår..... mammas stora & snälla kille!!!!!

Ja förresten på tal om redig kille så vågar jag nu säga att Harry är helt blöjfri 24h om dygnet!!!!! Jag är sååå stolt!!!!

Idag har det oxå varit full rulle med roligheter!!!
Efter lämning på dagis åkte jag & Angelica till marknaden med våra småttingar!!! Så himla roligt att bara komma iväg en lite sväng på förmiddagen!!
Jag hittade dessutom äntligen "foppatofflor" i Wilmas storlek på marknaden!!!!!!


Sååå söta!!!!
Hon vill ju dessutom hellst stå upp hela tiden nu, då kan det va bra att ha lätta skor på fötterna!!!

På väg hem från stan ringde min underbara mamma & sa att hon va på väg till mig för att "lämna tillbaka" Gizmo som varit i Uddevalla på semester några dagar!!!
Mys, bus, kaffe & lite solning hann vi med innan mormor gick & hämtade Harry på dagis!!!

Sen blev det naturligtvis ännu mera bus & lek när han kommit hem!!!
Efter lite mellanmål gick vi till kiosken & köpte glass & sedan vidare till lekplatsen där det va fullt med barn!!!
Det va riktigt skönt att mormor förljde med till lekplatsen för nu börjar ju Wilma röja runt i sanden & så där.....Tack mamma!!! Inte helt lätt att vara på två ställen samtidigt!!!
Alva, Alfons & Jonas kom oxå till lekplatsen efter en stund!!! SÅ himla roligt att ha så underbara grannar!!

Efter över en timmas lek på lekplatsen blev det ett välbehövligt bad för mina så skruttar & nu sover båda så gott så!!

Snart kommer mitt stora hjärta hem!!! *längtar massa*

Imorgon
har vi inga planer än så längen förutom att göra i ordning det sista i bussen, för på fredag åker vi på premiärturen till Arvika & Arboga!!! MIcke ska köra sin första crosskart tävling & vi ska även titta på rallycross!!! Farmor & farfar ska oxå med, med sin husvagn!!
Det kommer bli en drömhelg för Harry detta!!! Wilma får dock stanna hemma med mormor & morfar.... skönt för alla parter tror jag!!!

Näpp nu får det räcka för denna gången!!!

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback