Han har lämnat mig....

Fy för fasen va jag saknar min älskade älskade man..... Även om jag är trött & irriterad på honom många gånger så finns det ingen som kan göra mig så lycklig som han kan!!!!!

Håller alla tummar & tår för att det ska gå bra för honom i morgon på SM i Haninge!!!! Önskar att jag följt med..... det är så sjukt tomt här hemma nu & jag har ingen lust alls att gå & lägga mig ensam i den stora dubbelsänge.... Kanske ska flytta in barnen till min säng i natt?!

Hur som hellst så har jag haft en härlig & mysig dag tillsammans med mina underbara härliga barn, svärmor & svägerska!!!

Mina tankar har även funnits hos min mamma, världens bästaste mamma, som opererat sig idag!!!!!! Älskar  dig så enormt mycket!!!

Usch blä & fy va deppig jag känner mig..... Har dom senaste dagarna haft en enda tanke som snurrat i mitt huvud- JAG VÄGER 30KG MER NU ÄN FÖR 7 ÅR SEN NÄR JAG TRÄFFADE MICKE......HALLÅÅÅÅÅ????!?!?!?!?!?! TRETTIO JÄVLA KG!!!!!!! Det är alltså Wilma & Harrys vikt ihop..... Hur i helvete kunde jag låta detta hända????? Hur har jag kunnat förstöra min kropp & min hälsa på det här viset????

Ni får ursäkta det här deppiga & tråkiga inlägget..... återkommer vid bättre humör!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback