Ytterligare en....

Sorry... blev aldrig nån uppdatering.... men nu kommer en!!

Ja igår natt sov lillan 9 timamr i sträck!!! Fantastiskt!!!
När Harry va på dagis åkte jag & Wilma till Överby med Malin & Meja, men jössös snacka om att vi valde fel dag.... hahaha det va inga lyckliga små prinsessor vi hade med oss!!!
Men jag lyckades ändå köpa det jag skulle (plus lite till), & ta en god men skrikig fika!!!
Nästa tisdag blir det babysim för oss fyra istället! Förhoppningsvis tycker tjejerna det är roligare!!!

Inatt va det dock dags igen..... Wilma somnade kl 3 i natt efter ett antal timmars bärande, promenadande & till & med ersättning.....sen behagade fröken att sova så gott så.....
.... men självklart vaknade Harry 05.30 så ja, 2½ timmas sömn i natt då... rooooligt när man ska ha kalas ikväll för älsklingen & måste baka massa!!!!

Men men nog gnäll för idag!

Stooort Grattis Till Min Älskade Man På 28årsdagen!!!!!!

Nu vaknade sessan igen..... Hej svejs!!


Kommentarer
Postat av: Therese - Hampus & Pontus mamma

Ursh är så himla jobbigt när man inte får sova något. Hoppas att det snart vänder och hon börjar att somna i någorlunda tid.



Grattis till Micke : )

2011-01-12 @ 11:01:33
URL: http://nuppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback