Hjärtinfarkten va nära....

Usch när vi va ute & åkte pulka på eftermiddagen kunde det slutat illa.....
Harry fick sån fart & lyckades svänga med pulkan så att han åkte rak in i barnvagnen så att den välte.... Han fick hela barnvgnen över sig & Wilma ramlade ur med ansiktet före......
Jag hade stått bredvid barnvagnen hela tiden innan.... men just då va jag några meter för långt bort!!!
Fy faaan va rädd jag va.... lillan skrek som bara den men fick som tur var bara ett liiiiitet skrapsår på ena kinden & lugnade sig ganska snabbt i min famn med nappen i munnen, Harry bara reste sig & sprang upp i pulkabacken igen!!!!

Phuuuu.... det va några riktigt hemska sekunder innan jag hann fram till vagnen vill jag lova......

Mina små hjärtan.... ingenting får ju hända er!!!!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Herregud, usch, tur att det gick bra.. lilla skruttan då.. =/

2011-01-01 @ 19:54:55
Postat av: Sandra

Usch och fy. Tur att det gick bra!

2011-01-01 @ 21:12:14
URL: http://billyrock.blogg.se/
Postat av: Therese - Hampus & Pontus mamma

Fy vilken upplevelse...

Tur att de gick bra med dem båda : )

2011-01-02 @ 06:17:07
URL: http://nuppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback