1 vecka avklarad!!!

En vecka med Cambridge är nu avklarad & det har resulterat i följande:
-3,6 kg
-2 cm runt magen
-2,5 cm runt låret
-1 cm runt överarmen

Det känns helt okej måste jag säga!!! Jag är dessutom inte ett dugg hungrig längre.... det är bara förbannat tråkigt!!!

Ja annars har det varit en lugn helg med fint väder & massa familjemys!!

Nu sitter jag dock helt ensam, Micke har åkt till dk, Harry & Wilma sover & Gizmo är kidnappad av farmor & farfar..... Faktiskt ganska skönt!!

Imorn ska Harry till dagis & jag & Wilma ska hälsa på familjen Toro/Gustavsson för att snutta lite minibebis!!!! Just det, på tal om det måste jag ju slå in presenterna jag köpte idag!!!
Senare på kvällen kommer världens bästa mamma/mormor hit & sover över & håller mig lite sällskap!!!

På tisdag blir det troligtvis babysim på förmiddagen & sen på kvällen kommer dom goa tjejerna från Cubus & grattar Wilma & Meja!!!
Ska bjuda på lite gottigott.... skitkul när man inte får smaka själv.....

Nä jag får ta tag i presentinslagningen nu innan jag myser ner mig med min kvällssoppa i soffan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback