Liten har redan blivit stor....:/

Usch.... Idag började Wilmas inskolning på dagis.....HEMSKT!!!!!!
Vart har tiden tagit vägen???? Jag hinner inte med.... Min lilla lilla bäbis...

Hur som helst så gick det bra!! Hon va överlycklig över att äntligen få ta av sig skor & jag & få gå in & leka på dagis efter alla lämningar & hämtningar av brorsan!!!
Men hon va lite avvaktande när det va så många barn som samlades runt henne! Hon hade stenkoll på att mamma inte försvann nånstans!!
Men i slutet av hennes första dagistimma så va lilla damen väldigt självständig!!
Imorgon ska jag sätta mig i personalrummet en stund..... Usch va jobbigt detta är!!!!


Kommentarer
Postat av: Therese, mamma till 2 underbara huliganer

Visst går det alldeles för snabbat, de små växer med raket fart. Vad gott att de gick så bra :D Pontus var ledsen i 5-10 min de två första månaderna när vi lämnade på morgonen. Sedan sep knallar hab in själv och vinkar hej då.

Är så underbart när man märker att barnen trivs på förskola och att de gillar att gå dit. Hoppas de går kanon när du skall gå ifrån : )

2011-12-06 @ 07:57:42
URL: http://nuppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback