Jag får väl "blogga av mig" om eländet....

Ja allt har vänts upp & ner pga den förbannade magsjukan som vi drabbades av i lördags morse.....

För det första hade jag bokat & planerat en miniweekend för mig & älsk för att fira våran första bröllopsdag lör-sön..... Det sket sig kan man säga!!!
Jag & Wilmis fick magsjukan tidigt lördag morgon & Harry började på eftermiddagen.....

Självklart gick ju våra 2000:- för bokningen upp i rök oxå.....

Micke klarade sig till söndag morgon, sen va det hans tur.
Han skulle ha kört till oslo i söndags kväll för att sedan flyga vidare uppåt, men det sket sig ju det oxå kan man säga...
Måndag den 12 dec fick vi alltså åtminstone spendera under samma tak & "fira" våran första bröllopsdag utan en endaste liten puss.....
Inget lussefirande blev det för barnen på dagis heller....
Micke va dock tvungen (?) att åka till Norge måndag eftermiddag.... Då va jag & barnen hyfsat okej & Micke kände sig bättre.....
Men nån timma efter att han åkt började det om igen.... Det har runnit ur båda mina stackars små hjärtan sen dess.....
"Peppar peppar knacka i trä " så har jag inte fått tillbaka skiten, & det känns som det lugnat sig för barnen oxå nu under eftermiddagen!!!
Tyvärr är det nästintill omöjligt att få i Wilma någon mat.... Lilla gumman!!!
Harry äter helt okej för att vara sjuk, så det är skönt iaf!!!

Wilmas inskolning på dagis är en enda stor katastrof nu när hon inte kan gå dit på hela denna veckan....
Nästa vecka är ju typ bara halv eftersom det är jul, sen är det mellandagar med andra fröknar, andra barn osv & sen ska jag börja jobba veckan efter.....
Jag va helt enkelt tvungen att ringa jobbet & säga att jag inte kan börja då det var tänkt!!!

Jag/vi har inte kunnat gör något som helst julgodis, jag/vi har massor med julklappar kvar att köpa......

Lördag-söndag ska hela familjen till Tomteland i Mora!!!!!!! Måtte jävulen ta den som försöker hindra oss från den resan!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback