IKEA & Fikabesök

Igår fick jag & Angelica övertygat våra män att vi skulle åka till Ikea allihop!!!
Harry & Anthon fick leka i deras lekrum i en timma medans vi gick på övervåningen!!!! Grabbarna hade sååå roligt där inne!!
Sen blev det lite lunch innan vi fortsatte på nedervåningen!
Harry hade en RIKTIGT bra dag igår & lyssnade hur bra som helst när vi gick runt där!!! *Stolt*
Vi fick köpt oss ett nytt soffbord oxå!! Det va verkligen på tiden....

Idag har Micke varit i Huskvarna hela dagen på begravning =\ så jag & barnen har fått roa oss själva!!
På förmiddagen kom Linda, Hans & Aaron på fika!!!! Älskade underbara ni <3

På eftermiddagen kom Emma, Robban, Melvin & Charlie på fika & massa bus!!!! Harry blev suupernöjd att få nån att leka med & jag fick en trevlig pratstund med härliga Emma & Robban!!!! Saknat dig Emmizen....<3

Imorn blir det date med fam Johnsson (tror jag iaf) & sen BVCbesök för wilma!! Spännande att se hur mycket lillskrutt har vuxit!!!


Kommentarer
Postat av: EmmaBemmaBus

<3

Underbara Kajsa!!

2012-01-15 @ 23:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback