Shoppinglycka!!

Jepp jepp gårdagen spenderade jag tillsammans med mamma på Ullared & Ikea!!!
Det va väldigt lite folk på båda ställen... sååå skönt!!
Jag fick köpt massor med kläder till Harry, ja även julklappar till honom faktiskt & lite nytt & fräscht till spjälsängen!!
Sen va blev det ju lite annat smått & gott som hamnade i vagnen, men inget onödigt!! Jag är grymt nöjd!!

På vägen hem stannade vi på Ikea för att 'ntligen köpa ett nytt soffbord!!

Men sen.... ja sen stod vi helt stilla med bilen på motorvägen i nästan 1 timma för att det hade skett en svår olycka längre fram....

Usch det blev en låååång dag, jag va totalt medvetslös när jag kom hem!! Men det va det värt!!

Idag har jag varit hos mvc & allting va bara bra!! Huvudet ligger neråt som det ska & hjärtljuden låg runt 140!!!
Efter det besöket blev det lunch & en sväng på marknaden med Linda!! Supermys som alltid!!

När vi hämtat Harry från dagis & Micke jobbat färdigt åkte vi till återvinningen med allt skräpet!!!! Nu är det äntligen tomt både i & utanfär garaget så att vi kan börja städa & få lite ordning där inne!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback