Min lille buse...

Hahaha... min älskling va så söt i morse:


"Shiit såg du mig.... jag som smög så försiktigt med smörgåsen från köksbordet till soffan....."


"Eeey muckar du med mig morsan??? Jag är polis ju...."

Jag fick förresten en bra förklaring från dagispersonalen idag!!

Efter att jag hämtat lillskrutt på dagis åkte vi in till stan & väntade på att farmor & farfar skulle sluta sina jobb... Harry skulle nämligen på äventyr med dom & jag skulle ta en lugn & avkopplande fika med Linda på stan!!

Jag hittade ett par kanonfina vinterkängor till Harry... dom va 2.1cm större än hans fot,men jag tyckte att dom såg enoooorma ut.... Så dom är undanlagda tills imorn!!
Vinterskor ska ju va 1½-2cm större än foten & han ska ju itne använda dom än på ett tag... usch det är svårt det där tycker jag!!!
Harry kommer nog bli öööverlycklig när han ska med mamma & prova skor efter dagis, hahahah.... önska mig lycka till!!!

Jag är så grymt sugen på ostbågar, men jag vet inte om jag vågar äta några pga halsbrännan.... det är ju itne roligt att behöva sitta uppe hela natten... det är det inte riktigt värt tycker jag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback