Kladdig kaka!!!

Ja efter några dagars tjöt från min kära sambo så fick det bli en kladdkaka.... Oftast när jag gör kladdkaka så brukar den bli för torr.... men idag blev det precis tvärt om... det nästan rann om den!! Men gott va det i alla fall!!

Så nu är älsklingen nöjd & ska snart lämna mig för sitt andra hem i dk, snyft!!!

Hmm... va ska då jag & lillprins hitta på efter att jag hämtat honom från dagis tro?? Han är ju oftast superduperpiggelin när han kommer därifrån så nåt måste vi göra!!
Ja vi får se, vädret är ju kanon så det blir väl kanske lekplatsen eller en skogspromenad!!

Nu ska jag lägga mig ner en stund till & bara vila innan mitt älskade lilla yrväder kommer hem!!

Förresten så finns det massa kladdig kaka över... så om det är nån som är lite sugen är det bara att höra av sig!!!
Annars MÅSTE ju jag & Harry äta upp allt själva....hehehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback