Världens bästa vovvsing!!

Igår blev min förstfödde "son" hela 3 år!!!! Jag tror att han blev väldigt nöjd över sin födelsedag faktiskt!!!
Hans dag började med Frolic på sängen (hahaha) & sen efter morgonpromenad & frukost kom mormor & sjöng för honom!!!
När det va dags för lunch några timmar senare kom även min farbror & hälsade på!! Självklart kom han enbart för att fira Gizmo(!?)....
Massor med mys & bus & godis blev det.....mitt söta lilla lurvtroll!!

Sedan va det dags för nästa besök, nämligen min kära kompis Sassa!!! Grymt roligt att du tänkte på lilla mig tjejen när du va i närheten!! Eller va säger jag förresten.... du kom ju bara för att gratta Gizmo ju, va dum jag är!!!

När alla besök var över blev det väldigt tomt så vi gick en härlig promenad igen!!

Resten av em/kvällen hade ´Gizmo fullt upp med sitt nya märgben & jag & Harry myste ner oss i soffan!!


Hihi, hittade denna söta bilden från husvagnssemester förra sommaren!!


Självklart va jag även tvungen att ta med dom här två söta bilderna på min prins!!! Shit va stor han ahr blivit när man ser dom här gamla korten..... det går alldeles för fort ju!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback