Som vanligt....

....är jag för trött för att blogga egentligen.... men en lite uppis får det bli efter dagens händelser!!!

I morse bestämde vi oss för att åka & hälsa på mormor i Uddevalla!!! Jättemysigt!! Det blev massa bus & stök... haha stackars mormor va helt slut efter vårat tvåtimmarsbesök!!!
Harry va bra sugen på att stanna kvar & sova sin middagslur i mormor & morfars stora säng... men vi hade tyvärr inte tid med det idag eftersom jag skulle hem & göra äpplepaj!!
Klockan tre kom nämligen Sandra, Loke, Jessica, Tuva, Emma, Melvin, Amelie & Hugo på fikabus hos oss!!! Verkligen jätteroligt att vi äntligen fick ihop det!!!
Massa bus, lek, tjat, fika & lite gråt blev det....!! Harry lärde sig även att komma under grinden till trappan....haha så nu är det riktigt kört!! Det finns ingenting som är "Harrysäkert"!!

Tack allihop för en kanondag!!!

När alla åkt hem & jag hade städat upp (!) satt vi oss framför tvn & bara myste innan det va dags för välling & nattning!!

Nu har jag precis tagit en efterlängtad dusch & ska sätta mig i soffan & bara slappa.... Imorn börjar jag nämligen kl 07.00 med invetering av butiken.... så det blir nog extra tidigt i säng för mig idag!!
Visserligen så är jag ju ändå vaken för länge sen men vi brukar ju inte göra spciellt mycket mer än att slappa i soffan framför barnbrogram vi den tiden!!
Bara för att så kommer säkert Harry bestämma sig för att han ska ha sovmorgon just imorgon!!! Det hade verkligen inte förvånat mig ett dugg.....

Vi hörs & störs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback