Inte min dag igår....

....usch usch det va verkligen itne min dag igår!! Som vanligt vaknade vi tiiidigt som *** så jag va ju superdupertrött igår hela dagen!
1 timma innan vi skulle till dagis ramlade jag i trappan här hemma med Harry i famnen.... Självklart skyddade jag ju Harry med mitt liv så han klarade sig utan några som hellst skador, han blev bara lite rädd.... Själv slog jag i ryggen nåt så in i helsike & böjde min lilltå åt helt fel håll.... Ryggen är okej nu men lilltån är nog bannemig av tror jag för det går såååå jääääävla ooooont!!!!!!!!!! Men men dom gör ju inget åt det ändå så det är bara att kämpa vidare....
På jobbet va det en rad saker som bara jävlades med mig & inte blev som jag ville....
Dessutom gick jag till apoteket på rasten för att köpa postafen mot mitt illamående, men tro ni det fanns?? Näpp det är restat i hela Sverige & går inte att få tag på, tackar tackar!!!

Jag har dessutom sovit som en kratta i natt för att jag har vaknat hur många gånger som hellst för att min tå värker & pulserar så förbannat.....bläääääää för gårdagen säger jag bara!!!!!!!!!!!!!

Jaja hur som hellst.... idag ska jag förbi mvc & lämna ett urinprov som jag har förträngt i 2 veckor nu... Sen blir det en sväng på Överby, kanske tillsammans med mammsen om hon orkar!!

På eftermiddagen blir det kanske Leklandet igen om vi är på humör!! Nån som vill hänga med i så fall???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback