Nya lekplatsen....

I morse åkte jag & Harry till Uddevalla för att möta upp Sandra & sedan gå till den nya lekplatsen dom byggt i badhusparken!!
På lekplatsen träffade vi även Millan & Alex som vi inte träffat på över ett år tror jag!!!
Det va sjukt mycket folk, men det va ju naturligtvis inget som Harry brydde sig om.... Han är då inte rädd elelr blyg av sig.... jössös!!! Han sprang runt som en tok & åkte rutschkana, gungade & försökte gör som dom stora barnen när dom klättrade & grejade.... han är livsfarlig min son!!!
Det blev inte så värst mycket pratande & fikande på lekplatsen för min, Sandras & Millans del eftersom jag hela tiden fick springa efter Harry & kolla så han inte blev nertrampad eller rymde..... Men men roligt hade vi iallafall!!

Efter träningspasset på lekplatsen gick jag & Sandra en sväng på stan & köpte oss var sin glass som vi njöt av i solen på torget!!!
Träffade även underbaraste Madde & Lova på stan!!! Måste bli en playdate där med snart!!
Tusen tack för en trevlig springfika Sandra!!!

Sen åkte vi vidare till mormor för att äta lite lunch, busa & hämta hem "voffen"!!! Tack för maten mormor, & framförallt tack för jordgubbarna!!!!

När Harry sovit färdigt på eftermiddagen gick hela familjen en sväng till lekplatsen & passade även på att ta en fika hos fam. Hansson!!
Väl hemma igen, efter en väääldigt lång promenad hem (Harry skulle nmäligen åt alla andra håll utom hem) så kom första spontanbesöket, nämligen Anthon & Johan!! Det blev ett jäkla race här hemma med Bybbycarsen, runt runt runt.... & sen knackade det på dörren igen. Där stod ingen mindre än farmor & Jossan!! Då blev det fika & ännu mer bus innan det va dags för Harry att gå & lägga sig!!!

Dagen har varit fullspäckad med massor av lek, bus & trevligt sällskap!!!

Nu väntar soffan & den senaste Vallander!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback