En lååång dag....

Ja usch ja denna dagen har varit lååång.... Älsklingen åkte dk i förmiddags så nu är vi tillbaka i verkligheten igen.... sååååå tråkigt!!!

Hmm ja va har jag & lillskrutt gjort då?? Jo vi har varit på den nya lekplatsen två gånger, busat lite hos grannarna, kastat frisbee, spelat fotboll & tagit ett välbehövligt bad/dusch!! Haha vattnet va nästan svart efter lillprinsen!!
Men fy satan i gatan va rastlös & uttråkad ag har varit idag.... bläää bläää

Imorn däremot ska vi till Emaus (ja alla trollhättebor det stavas med ett M & uttalas även med ett M.... så glöm den diskussionen direkt) med underbaraste Madelen & hennes Rasmus & Lova!!! Bara vädret håller i sig så...

På torsdag kommer Emma & Melvin hit på lite lek & bus innan Emma skulle iväg till jobbet!
Torsdag kväll kommer älsklingen hem igen & fredag ska jag tydligen fylla år....

Jag är i vecka 30 nu för er som undrar detta!! & jag hoppas verkligen att dom här sista veckorna går extremt fort för jag har sååå ont & är sååå trött.... visserligen får det gärna gå över två dagar, exakt två dagar, för i så fall blir personnummret 101010!!! Lite coolt!!

Jag ska även lägga ut en bild på mig & min mage.... har fått den frågan/ordern från många håll nu så jag får väl ge mig.... även om jag känner mig som världens största flodhäst....
Usch usch usch va det ska tränas & bantas sen ska ni veta, jag vill ha min gamla kropp tillbaka!!!(ungefär 40kg ska bort..... fattar ni????? 40kg!!!!!!!!!!! Hur i helsike har det gått till??????)

Kommentarer
Postat av: Marie [Mamma till William & GRAVID]

Vi vill också leka nån dag =)

2010-08-03 @ 21:46:33
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback