Vilken tur jag har....

....som har så underbara vänner runt omkring mig!!!!
Tack för alla snälla kommentarer!!!

Idag har jag haft fullt upp... helt underbart!!
I morse åkte jag & Harry & handlade lite på Överby, sen kom Linda & fikade & åt mat med oss!!!
Efter det blev det en sväng till Uddevalla för att äntligen få byta till sommardäck på bilen!!! Tack pappa!!!!!
Sen blev vi kvar hemma hos mina söta föräldrar ända tills det va läggdags för Harry & alltså dags att ta "mammas bumbum" hem....

Nu sitter jag här & kollar mailen.... som tyvärr va tom.... Så jag får väl mysa ner mig i soffan en stund innan jag ska hälsa på sängen!!

Imorn är det dags för jobb & dagis heeela dagen!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men vi kan inte ses nåndag ändå? Kanske på torsdag eller fredag? Om du inte jobbar eller så?

2010-04-20 @ 22:56:49
URL: http://billyrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback