Usch så dåligt...

...Ja som ni säkert förstår så är Harry grymt besviken på mig eftersom jag är så extrem dålig på att blogga!!! Men jag har faktiskt haft fullt upp med jobb & familj...

I onsdags kväll målade vi 2 av väggarna vardagsrummet ljusgråa istället för den heskt tråkiga färgen som jag inte orkar stava till haha, & under torsdagen när jag jobbade så tapetserade Micke & hans kompis dom två resterande väggarna!! Jäklar i havet va snyggt det blev, en sån extrem skillnad på hela rummet.... Nu är det äntligen VÅRAN stil i vardagsrummet & jag har fått ro i själen haha!! Nu är det bara gardinerna som saknas igen då...
Igår va vi runt lite överallt & kollade gardiner, men vi kom inte riktigt överens, så jag får vänta med att köpa dom jag ville ha tills MIcke åkt till dk igen, tihi!!
Eftersom det va så underbart väder igår så blev det även plantering av blommor i trädgården, skönt att piffa upp hösttråket lite!!!
På kvällen åkte vi till Anders & Theres i Ua för att ha en efterlängtat spelkväll.... men hmm ja det blev inte som vi tänkt oss riktigt. Harry totalvägrade sova & när kl va över 22 så gav vi upp försöket med spelkväll & åkte hem. (behöver jag säga att han stensomnade på vägen hem.....) Men det va i alla fall riktigt roligt att komma dit & umgås lite, det va ju ett bra tag sen vi va där!! & Harry stortrivdes verkligen & sprang runt som en galning... klart att man itne kan osva när det finns massa nya spännande saker att busa med & en Anders som busade med en som bara den!!!!

Idag åkte älsklingen till nån rallycross tävling med sin farbror & jag ska träffa Emilia när våra småpojkar sovit färdigt!!! Myspys med fika & bus!!










Kommentarer
Postat av: Emma

Gud va snyggt det blev med nya tapeten, mycket bättre än det oranga, hehe!!



Jo vi ska ner till växjö och hälsa på min pappas särbo och pappa =).

2009-09-12 @ 17:52:05
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Jessica

Va snyggt det blev Kajsa! Super snyggt!

2009-09-13 @ 10:23:30
URL: http://minfamiljojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback