Shoppingrunda!!

Jag ska ju på Ladys Night i Gbg på lördag & kom fram till att jag inte hade nåt att ha på mig.... sagt & gjort bestämde jag & Linda att det får bli en shoppingrunda på Överby för så kunde vi ju inte ha det...

Världens underbaraste farmor & farfar ställde upp & passade min lilla vilding så att jag kunde få shoppa i lugn & ro för en gångs skull!!!! Tusen tusen tack, ni är guld värda!!! Bättre svärföräldrar finns nog inte....

Det blev lite mer än jag hade tänkt mig... men det blir väl lätt så när jag kunde ta mig tid & titta ordentligt i alla affärer & prova kläderna i lugn & ro!! Tack för shoppingstödet Linda, Love U!!!

Självklart måste jag avsluta med att tacka min underbara sambo som tjänar alla pengarna som jag gör slut på *ler* Puss älskar dig mest i världen!!!



Självklart måste jag avsluta med att tacka min underbara sambo som tjänar alla pengarna som jag gör slut på *ler* Puss älskar dig mest i världen!!!

Kommentarer
Postat av: Angelica

hej hej.. hur går det för din lille kille? anthon går det väl ganska bra för.. han var ju sjuk förra veckan, han är lite ledsen precis när jag går, annars verkar det inte vara ngt problem tror jag =) såg att du skulle på ladies night på lördag jag med, ett tjej gäng =) måste också ut och hitta ngt att ha på sig, äger ju inte så roligt kläder längre undrar varför =) kram

2009-10-13 @ 21:25:00
URL: http://muchlov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback