Supersorry!!!

Ja nu har det gått sådär långt mellan inläggen igen...

En kort sammanfattning av tiden som gått:

I fredags jobbade jag till 19.00 & sen va det raka vägen hem till Linda för att göra oss i ordning för en utekväll.... våran lilla förfest va kanonrolig med massa tjöt, vin, cider & SingStar..... men sen.... det va ju inte en människa nånstans, helt dött i hela stan!!!! Så jävla typiskt....
Lördag va det Ikea med mamma & pappa som gällde!! Hittade mycket mer än jag skulle ha, vilka va INGENTING, hahaha..... Men mina söta underbara föräldrar stod för kalaset!!! Tackar så hemskt myccket!! Harry hade kanonroligt på leksaksavdelningen på Ikea! Han fick snabbt massa kompisar i den lilla rutschkanan!!
När vi kom hem va Micke hemma!!!! Underbart!!!! Men han gick ut med sina kompisar på kvällen så det va ju inte många timmar jag fick träffa honom i lördags... snyft...
Söndagen va väldigt lugn....
Igår, måndag, jobbade jag hela dagen, Harry va på dagis & Micke jobbade hemmifrån....
Idag har vi röjt i förådet & garaget!!! Nu börjar det äntligen gå att hitta va vi har där ute.... men det är mycket kvar att pilla med så fortsättning följer imorn!!!
Vi skulle fått två fikabesök idag oxå men det blev bara ett.... Nisse, Marie & Robin kom vid tolvtiden när vi va mitt uppe i röjandet eftersom Harry sov!! Men det blev en trevlig paus på 2½ timma med fika & massa prat!!!

När dom gått ville Harry självklart hjälpa till i garaget.... han va sååå duktig!! Sprang runt med sin skruvdragare & grejade för fullt!!
Men vid fem så började lillen bli väldigt grinig så vi gick in & jag tog tempen på honom, 38.5.... men det kan ju fortfarande va den där jäkla sprutan....
Hur som hellst så va det inte mycket mer att göra än att ge honom välling & natta honom!
Josefina, Micke & Elsa får komma hit & fika en annan dag..... så jäkla typiskt!!!!

Nu väntar soffan & en film!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback