Weekend hos mormor & morfar!!

Vi åkte till Uddevalla tidigt på lördagmorgonen för att vi skulle följa med morfar till Torp & handla!! Det va jättelyckat för morfar gick in med mig i leksaksaffären!! Jag fick en borrmaskin & 3 små bilar som jag kan köra med på min bilmatta sen när jag förstår att det är en bilmatta....Åååh vilken snäll morfar jag har!! Sen handlade vi mat & åkte hem & väntade på att mormo skulle komma hem från jobbet!
Kvällen blev jättemysig med massa bus & gos, precis som jag vill ha det! Mamma hade med min resesäng så jag fick premiärsova i den.... madrassen prasslade en del så nästa gång får mamma ta med den andra madrassen!

Igår åkte vi till Jennie i Lilla Edet efter en mysig frukost med mormo & morfar. Jennie hade öppet hus med Me&I kläder & det va massa barn & mammor där när vi kom dit.... men jag va inte på humör alls för att sitta på golvet & leka med dom andra barnen så vi stannade inte speciellt länge....

Resten av gårdagen va lugn, promenad, fika hos grannen, bad med mina ankor & sen natti natti!!

Men sen vaknade jag 23.30 igen & gallskrek....jag drömde nog en mardröm eller nåt men det krävdes välling & över 1 timma i mammas famn innan jag kunde lugna ner mig & somna om!

Idag ska vi till Överby & köpa present till lilla Milo som vi förhoppningsvis ska träffa imorn & sen blir det nog en sväng till Öppna förskolan, det va så länge sen jag va där & fick busa med alla!!! 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack :) ja, har man gjort en så blir de bara fler och fler.. hehe

2009-03-31 @ 12:17:41
URL: http://sandraedin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback