Öf, fammo & faffa...

Vi fick köpt en jättefin present till Milo igår!! Vi skulle egentligen lämnat den idag & hälsat på den lille plutten men vi va ju på öf igår & där kan det finnas alla möjliga macillusker & mamma vågar inte ta risken att smitta honom, smart tycker jag!!
Jag hade iaf kanonroligt på öf, det kom massa kompisar till mig. Dock bara killar som vanligt, inga brudar att spana in.... Jag lekte mest med mig själv överallt & ingenstans istället för att leka med Melvin, William, Alvin elelr Hugo..... men ääh jag hade så fullt upp med att röja överallt ju!!!

Idag åkte vi till fammo & faffa!!!! Det va ett tag sen vi va där så det va ju hur roligt som hellst!!!  Kaninen som fammo fått av oss va jättespännande tyckte både jag & Gizmo.... men hon blev rädd för oss, tråkmons!!!!

Nu ligger vi & sussar som två slagna hjältar.....





....& mamma ska passa på att duscha i lugn & ro...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback