Det har varit en lång dag idag...

Jag vaknade en timma för tidigt i morse tyckte mamma. Jag fick gröt & sen gick vi en lååång promenad men jag va vaken hela vägen idag faktiskt!!

Mamma har varit lite deppig i två dagar nu....stackars henne.... men det e klart jag hjälper henne knappast när jag e grinig hela tiden va mamma än gör med mig!!



Senare på förmiddagen åkte vi förbi Blomsterhallen på vägen till farmor & farfar. Vi köpte en blomma som tack för resan till Maderia!!



Det blev som vanligt massa bus & jag fick smaka på farfars glass...mmmm mums va gott det e med glass!!! Vi stannade jättelänge hos farmor & farfar men ändå va klockan nästan ingenting när vi kom hem.
Väl hemma va det dags för en ny promenad, dock en ganska kort igenom skogen, mysigt!!!!

Efter ett underbart långt bad med alla mina små badankor fick jag välling & somnade jättegott, lagom till Melodifestivalen!!



Men mamma passade på att greja om hyllorna med DVDfilmer istället för att bara lägga sig i soffan & slappa, hon e allt bra knäpp min mamma!!!

"Mamma bloggar lite"

Fy satan va tråkigt det e när man har gamla sura pensionärer till grannar som inte har annat för sig än att reta upp folk....förbannade kärring!!!!!Tur att vi ialla fall är 5 mot 2....
Jennie Jennie Jennie.....att du inte kunde kommit på det lite tidigare att du va sugen på å gå ut.... Jag har varit sugen jättelänge på att festa loss ordentligt men det e väääldigt svårt att få barnvakt kl 21 på kvällen när min kära sambo är i Danmark & jobbar..... asch va det suger ibland!!!!! Jaja sånt e livet....deppigt som bara den!!! Usch jag har kommit in i en sån period nu.... jag blir nog alltid lite deppig när mamma & pappa inte e hemma, det e så jobbigt att inte bara kunna ringa mamma & tjata massa skit!!! Men jag hoppas verkligen ni har det bra, puss på er!!!
Vi har börjat fundera lite på att bygga hus oxå, ju mer vi pratar om det  desto mer sugen blir jag....men man ska hitta en tomt oxå....å framför allt ska man ha råd.....



Nu ska mamma äntligen sätta sig i soffan & slappa lite innan det är sängdags!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback