Melvins 1års kalas!!!

Jag måste ju börja med att säga grattis igen till Melvin & stort tack för ett jätteroligt kalas!!!
Det blev som vanligt massa lek & bus & suoerdupergod fika som Melvins mamma Emma hade bakat, men jag behöver väl inte säga att jag som vanligt  inte fick smaka, så taskigt....
Mitt under fikan skrek William till lite & då blev jag jätterädd & började stortjuta.... sen började jag gråta varenda gång William tjoade lite... men men så är det ibland med oss killar, det är inte så lätt att förstå sig på oss!
Melvin fick massa fina & roliga presenter som alla ville leka med!
Förresten så vill mamma väldigt gärna ha receptet på glassen du hade gjort Emma!!

Efter kalaset åkte vi & storhandlade på Willys & sen va det raka spåret hem till voffsingen!!
Väl hemma blev det promenad, mat, bus & natti natti för min del!!

Mamma har precis passat på att cykla på träningscykeln för andra kvällen i rad... hon måste ju träna upp sig tills hon ska cykla till & från jobbet sen till hösten!!


Söta Hugo med Alvins sko!


Mumsigt med smörgåsrån!


Ensam tjej i gänget, prinsessan Tuva!


Jag hjälper naturligtvis till när det är dags för paketöppning!!


Buselibus med vovven....


... matchen blev oavgjord!!

Kommentarer
Postat av: Angelica

hejhej.. fått ngn förskoleplats än? vi fick i alla fall på kritan..

2009-06-16 @ 07:01:06
Postat av: Emma

Nej det är ni som ska ha tack =).

Haha jasså, ja men då var det ju tur att du inte köpte den, hihi!



Tänkte lägga upp receptet på kakan i bloggen!

Kraam

2009-06-16 @ 22:32:58
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback