Då va det dags...

Efter allt tjöt från olika håll så har jag äntligen fått tummen ur r... & skaffat mig en blogg!!!

Jag vaknade kl 4.30, ungefär som vanligt & då var det dags för välling följt av lek, kryp & massa bus med mamma & Gizmo!!! Sen var det bara att pälsa på sig & ut i kylan på morgonpromenad.... den vanliga morgonrutinen för familjen i det röda huset lääänst in i skogen!!



Vid lunch åkte vi & hälsade på tant Josefina & lilla Elsa som hade massor med roliga leksaker som jag fick låna medans mamma & Josefina mumsade på en smarrig äpplekaka till kaffet!! Det fanns även 2 stooora soffor med massa mjuka härliga kuddar hemma hos Elsa som jag fick slänga mig i... kanon tyckte jag, livsfarligt tyckte mamma!!



Farmor & farmfar kom på besök efter jobbet & hade med sig kebabb med mos till mamma....alla tre satt & mumsade medans jag & gizmo ville leka & ha uppmärksamhet!!!

Nu sussar jag supergott i min säng & hoppas att den här dumma förkylningen har lugnat ner sig tills imorn när pappa kommer hem frn jobbet i Danmark, så att jag orkar busa riktigt ordentligt med honom!!!



natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback