Skenet kan bedra

I natt hade jag miniMicke sussandes bredvid mig, myyyys!!! Han har fattat att han måste ta över rollen som mannen i huset när pappa är i Norge!!!

Strax efter åtta i morse va vi på lekplatsen & röjde lite!!
När vi efter en timma närmade oss hemmet igen fastnade vi utanför Backelins!!!!! Underbara underbara människor!!!!
Mariesan-fisan fastnade där en snabbis även hon!
Efter lunchen blev jag & Harry bjudna på nybakade bullar av bullmamman Anna.... Mmmm va goa dom va, fortfarande varma!!!!
Harry fastnade senare på den sidan staketet, Wilma sov & jag städade i lugn & ro!
Kl 16 va det dags för fyraårs kontroll på BVC!! Harry fick toppbetyg på allt, utom vikten då..... Men det va ju ingen överraskning direkt.
När vi va klara där åkte vi till farmor & farfar, där barnen sen stannade kvar över natten!!

Jag passade på att ta en härlig & uppfriskande kvälls-pw i pissvädret tillsammans med ingen mindre än självaste Anna Backelin!!!

Har haft en riktigt härlig dag.... Men som rubriken lyder "skenet kan bedra"


Kommentarer
Postat av: Mariesan-fisan ;)

Hihihi Mariesan-fisan! Söta Goa Kajsa :)

2012-05-17 @ 06:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback