Hoppborg & hamburgare!

Harry sov hela natten utan några problem hos Anthon!!!! Jätteroligt verkligen!!

Jag & Wilma åkte hem till Theres i morse för lite tjöt & även hämta några stenplattor till mitt lilla land!!
Tusen tack gumman!!

Hem hämta Micke lämna gizmo & möta upp fam Lundqvist & Harry på Max!!!
Fullt ös i hoppborgen & rutschkanan & mumsiga hamburgare blev det!!!!
Vi lyckades även få ur luften ur hoppborgen... Ooops....

Det smeds lite planer inför söndagens date oxå innan det va dags att åka hem igen!

Kvällen har jag & sessan spenderat hos mormor & morfar medan grabbarna va på Hedeäng & rekade inför morgondagens rallycross!
Jag hoppas verkligen på uppehåll imorgon då jag inte har något annat val än att spendera dagen på motorbanan.... Men va gör man inte för sin son?!

Nu blir det lite filmmys med älsk innan kudden kallar!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Vi lyckades? Johan lyckades :)))) men kul va det!

2012-06-08 @ 20:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback