Hemma igen!

Japp nu är vi hemma igen från Säfsenresan!!
Det har varit ordnat kaos mest hela tiden, 11 vuxna, 2 barn & 2 hundar i EN stuga!!! Sen kan ni tänka er resten själva!!!
Skidor, pulka,rally, kalas, alkohol & after ski hann vi med!!! Inte illa!!!

Tyvärr lyckades jag trampa fel i pulkabacken första dagen så mitt knä är helt paj.... Blev inga skidor för mig denna gången, men Harry åkte som en världsmästare!!!!

Det fräckaste med rallyt va (enligt Harry) när tre helikoptrar landade precis bredvid dom!! Han va lite besviken över att det inte va nån bana som typ folkrace....
Däremot stannade vi vid vägen senare & skulle vinka till rallybilarna när dom åkte genom byn till nästa sträcka... Vi lyckades ställa oss på exakt rätt plats för där stannade ett tiotal bilar för att byta däck & sätta på extraljusen!!!
Bl a stannade Petter Solberg där!! Micke som känner både fru & son Solberg blev ju genast igenkänd av Petter & dom stod där & tjöta en kort kort stund!!!! (måste erkänna att jag tycker att det är coooooolt)
Harry & Micke va i himmelriket bland alla rallybilarna!!!! Jag & Wilma diggade det så klart oxå men satan va jag frös.....

Ska lägga upp en bild här sen men den är på mickes mobil eftersom min dog på vägen upp i torsdags & jag kom inte ihåg min pinkod..... Det va för övrigt riktigt nyttigt att vara utan ajfån i 3 dagar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback