Härlig torsdag!!

Efter att jag lämnat barnen på dagis tog jag & Gizmo en härlig långpromenad runt Skogshöjden innan vi åkte vidare mot Uddevalla!!
Där mötte vi upp Theres i Skeppsviken för att ta en härlig promenad längs Strandpromenaden!!!!
Härligt väder & trevligt sällskap med massa prat & planeringar!!!

På vägen hemåt svängde jag förbi min älskade Madeleen för en snabbkopp & en härlig pratstund!!!

Hämtade sen barnen på dagis för att åka vidare till Emma, Melvin & Charlie där även Sandra & Loke var!
Mer kaffe & trevligt sällskap med andra ord!!

Wilma hade förresten gjort ett svandyk med näsan före ner i asfalten på dagis idag.... Stackars lilla skruttan💗

Nu har min trötta & dödssjuka (förkylda) man kommit hem & barnen sover!!
Dags för lite filmmys & soffhäng med andra ord!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback