Fredag!!



Har inte varit på nåt vidare bra humör idag.... Jag känner mig allmänt trött & schleten som f-n just nu..... bläääää för mig!!!

Dock har tagen ändå varit en toppendag!!!
Jag & barnen åkte hem till Emma, Melvin & Charlie för att sedan möta upp Marie, Wiliam, Linus, Jessica, Tuva & Saga!!!! Vi tog en härlig promenad innan vi gick tillbaka hem till familjen Aronsson allihop på fika & massa bus!!!
Jättejättetrevligt verkligen, även om jag som sagt inte var på mitt mest sociala humör, hahahaha!!!





Väl hemma igen va det dags att göra lite mat & sen bar det av ut till lekplatsen för mys & lek med mina underbara ungar!!!

Nu sover båda barnen så sött i sina sängar & jag ska ta mig en välbehövlig dusch!!!!

Längtar efter min man som jag knapt sett denna veckan.... Han kommer hem om nån timma & så åker han imorgon direkt efter frukost igen...... snyft!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback