Lika???










Hihi ja Wilma är ju betydligt rundare än sin bror i alla fall...... min lilla sötnos!!

Idag har vi verkligen inte gjort nånting vettigt över huvud taget....

Harry satt i fönstret & väntade i 40 minuter på att farmor & farfar skulle komma & hämta honom, hehehe!!!
Det verkar även som han ska sova över där i natt.... det känns väldigt skönt att han vill det eftersom det inte är speciellt många dagar kvar tills vi åker till Rom nu!!!
Han har även varit blöjfri utan en endaste lite olycka idag!!!! Jag vet att jag tjatar om detta men jag är såååå stolt!!! Äntilgen!!!!

Efter att Harry åkt iväg så åkte jag & Wilma till affären för att köpa mjölk & bröd..... & va tror ni jag kommer hem utan??? Jo mjölk så klart.... det som va det viktigaste av allt eftersom jag lovat Harry att vi ska göra pannkakor imorn när det är fredagsmys.... jaja det får bli en promenad till kiosken imorn då!!!

Nu ska jag slappa i soffan under en filt.... hoppas bara att jag kan hålla mig vaken till Sveriges värsta bilförare!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback