Jag lovade nog liiite för mycket....

Klockan hann bli ganska mycket..... tiden går fort när man har roligt!!!

Här kommer i alla fall bilder på dom underbara kläderna & väskan som Wilma fick äv mina Cubusbruttor!!!


Sååååå himla gulligt!!!!



Jag fick denna underbara bukett & en bröllopspresent....  Ett fotoalbum som jag ska fylla med bröllopsbilder & bilder från våran kommande bröllopsresa till Rom!!!!

Wilma hann tyvärr somna innan hennes gäster kom, men Meja höll sig vaken hela kvällen & tyckte allt att Wilma va en bra tråkig kompis att komma hem till....

Tusen tack för en kanonrolig kväll!!! Saknar att jobba med er.... men jag fick i alla fall ett riktigt gott skratt idag!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback