Full rulle....

Ja jössös idag har det vart full rulle hela dagen!!!

Wilma somnade fyra igår eftermiddag & sov i 14 timmar, med mat & lite mys imellan så klart!!!!
Det resulterade i en pigg & glad tjej.... men däremot har hon blivit fruktansvärt hes stackarn....

När vi lämnat Harry på dagsi tog vi en härlig morgonpromenad i det fina vädret!!
En stund senare kom mormor & jag åkte iväg på lite ärenden, bl a hämtade jag ut mitt pass!!
När jag sedan hjämtade Harry från dagis va han superspeedad.... vet i sjutton va dom gjort med honom idag hahaha!!!
Morfar kom i alla fall & gjorde oss sällskap till eftermiddagsfikan & sen åkte både mormor & morfar hemmåt!!

En timma senare kom farmor & farfar på kvällssmörgås & sen bär det av ut för en premiärtur med Harrys cykel!!
Vi gick svängen förbi fam. Hansson & frågade om dom oxå ville förlja med på promenad.... Jajamensan då va vi 7 vuxna, i cyklis, en sovande sessa & en hund på promenad i Skogshöjden så här på kvällskvisten!!!
Jag kan ju säga att Harry har en hel del övning framförsig både gällande kontroll över cykeln & trafikvett....jössös jag kommer bli smal om jag ska springa efter honom hela våren/sommaren/hösten!!!!

Hur som hellst så har båda barnen däckat nu & jag ska göra lite sit-ups & slappa i soffan en stund innan jag kryper ner i sängen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback