Första gången!!!

Ååh vilken härlig vårdag jag har haft med mina barn!!!!

Efter många om & men så fick Harry gå till dagis idag!!! Han va verkligen jätteglad över att få gå dit!
Dessutom gick han utan blöja idag.... jaja tänkte jag, det får bli som det blir eftersom jag visste att dom skulle vara ute mycket....

Under tiden Harry va på dagis så hann jag & Wilmamed en morgonpromenad med Gizmo, liten shoppingtur till Överby, kaffe i solen på trappan, lunch, promenad, mysa i solen på framsidan, rensa rabbaten på framsidan & sopa bort allt jäkla grus från parkeringen & sen ytterligare en promenad innan vi hämtade Harry!!

Harry hade samma kalsonger & samma byxor på sig hem igen!!!!!! Min stora duktiga kille!!!!

Ingen av oss ville gå in efter hämtningen så vi åt mellanmål på trappan!!! Kanonmysigt!!



Mammas lille gatsopare!!!



Efter lite hemmamys & mat i magen blev det en cykelpromenad till lekplatsen!!!!


Wilma fick prova att gunga för första gången!!! Såååå roligt det va!!!




Syskongung!!!

Efter kvällsbadet däckade Wilma.... man blir trött av att vara ute hela dagen!!
Harry däremot har kommit in i nån jäkla "nääää vill inte sova...."-period, så det tog aningen längre tid för honom att somna.....

Nu ska jag göra en kopp te & mysa ner mig i soffan innan även jag kryper ner under täcket!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh vilken stor och duktig kille som är utan blöjan! :)

2011-03-30 @ 20:45:17
URL: http://billyrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback