förbannade snöhelvete!!!

Fy satan va trött jag är pådenna snön nu asså.... Nu vill jag har vår, sol & blommor!!!

Söta pappa har precis varit här & "bytt" en skitcool tuch-dator mot våran iPad!!! Så nu sitter jag på köksbordet & bloggar med pekskärmen!!!! Nice nice!!!
Vi ska bara bestämma oss för hur vi ska göra... ha kvar den stationära tråkdatorn under trappan & ha denna i vardagsrummet, eller göra oss av med tråkdatorn & ställa in denna skönheten under trappan!!!!
Känns väl egentligen lite överkurs med två datorer (tre med mickes jobbdator) & två iPhones (tre med Mickes jobb iPhone....) Hahaha men roligt är det!!

I eftermiddag blir det fika hos Nisse & Marie!! Mumsigt värre.... om dom nu inte ätit upp allt som Marie bakade häromdagen!!!

Nu ska jag mysa ner mig i soffan med Harry & titta på Räddningspatrullen medans lillsessan sover!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback