Härlig dag!

I förmiddags va det dags för babysim!! Wilmas första dyk för dagen fick stor publik.... haha eller ja, instruktören sa till 2-3 andra mammor att " titta på henne nu, nu ska dom dyka...." haha men Wilma fick ingen scenskräck inte utan gjorde ett kanondyk förstås!!
Massa plaselisim blev det tills både Meja & Wilma började gnugga sig i ögonen..... då va det dags att gå upp & jössös det va ingen lycklig liten sessa jag hade innan hon somnade gott i bilen!!!

Efter simmet blev det en tur till Överby tillsammans med Malin & Meja!!
Vi fick börja besöket med matning av mig, Malin & Wilma medans Meja sussade gott i vagnen!
Självklart fastnade vi hos våra underbara arbetskompisar på CUBUS efter maten!! Det blev även lite shopping, bland annat världens sötaste vårjacka till Wilma!!!

DEssutom fick jag tummen ur att köpa lampskärmar till mina stackars glödlampor.... men när jag senare kom hem & läste på fb att dom har 50% på hela butiken imorn blev jag lagom lycklig.... Efter en liten kommentar till Jojos fick jag ett mejl från Joakim där det stod att jag skulle komma in imorn & få lite kompensation!! Hehe det gillas!!

Efter jag hämtade Harry på dagis har vi tagit det väldigt lugnt här hemma... Harry har varit lite smågnällig hela eftermiddagen, men jag ber till gudarna att det bara va trötthet efter 2 dagar på dagis & ingen jäkla sjukdom på g.... Jag tyckte visserligen att han kändes lite varm när jag tog på han pyjamasen, men det va förhoppningsvis bara inbillning!!


Harry älskar verkligen sitt Play doh kök!!


Syskonmys i gymmet framför Musses klubbhus!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback