Älskar mina barn!!!

Idag har vi haft en lugn men mysig dag tillsammans jag & mina små kottar!!!

Självklart blev det en promenad till kiosken för mjölkinköp & sen blev det pannkakor!!! Mmm mumsigt!!!
Hmm ja annars har det inte hänt så värst mycket spännande för våran del idag!

Imorn ska vi tillbringa dagen hos mina föräldrar, med god mat & massa bus!!!


Wilmis tyckte att det va väldigt spännande med alla fina färgglada tåg som brorsan hade!!


Liite svårt att bestämma vilka man skulle hålla i händerna!!


Harry är fullkoncentrerad på lastningen....


Här kan man ju nästan tro att dom faktiskt leker tillsammans!!! Hääärlig bild!!!


Harry fick för sig att han va bebis & kröp ner i vagnen..... sötrompan!!

Barnen sover & snart kommer mitt stora hjärta hem!!! Underbara fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback