Cirkus!!

Min lille älsklingsprins va på cirkus igår kväll med farmor & farfar! Han va verkligen överlycklig när han kom hem, framförallt för att han fått en "blink-lys-clown-grej" som han vifftade med heeela tiden....hahaha sötnos!!!
Cirkusen hade vart rolig fram tills clownen kom... den va lite farlig plus att han va väldigt väldigt trött efter att ha varit på dagis hela dagen oxå!! Så då åkte dom hem!!

Självklart blev det soffmys med hela familjen innan han skulle gå & lägga sig!! Harry va så otroligt mysig så jag trodde jag skulle krama ihjäl honom igår kväll.... Han låg & gosade sig i soffan & ville att mamma skulle hämta filten så han kunde nana i soffan mellan mamma & pappa!!! Men det gick ju itne riktigt för han blir så otroligt grinig sen när han väl måste bäras upp i sängen... så till slut fick jag med honom upp för trappan utan några större protester & gissa om han somnade snabbt?!?!

Kl 6 i morse kom prinsen in till oss & la sig... "filt mamma"... ja självklart fick han ligga under mitt täcke & när vi vaknade nästa gång va kl 07.40!!!! Hahaha ja ni läste rätt....TJUGO I ÅTTA!!!! Det va ju nästan så Micke kom för sent till jobbet. Sååå mysigt!!

Efter frukosten va det i stort sett bara att borsta tänderna & byta kläder för att sen gå ut i regnet mot dagis.... detta har ju aldrig hänt.... nästan lite stressigt hahaha!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback