Prioriteringar....

Ja som ni säkert förstår så kommer bloggande vääääldigt långt ner på min prioriteringslista just nu.... jag spenderar all vaken tid med min underbara familj!!!!

När vi går tillbaka till vardagen igen & alla rutiner börjar sitta lite bättre kommer det bli mera bloggning för min del, men som det är nu får ni stå ut med små korta uppdateringar lite då & då!!

Igår va hela familjen en sväng på lekplatsen!! Det va såå himla roligt att faktiskt kunna följa med Harry till lekplatsen!! Lillan va så snäll & låg & sov hela tiden i vagnen!!

Ikväll skulle vi haft fredagsmys med Anthon & co. men Harry har hela kroppen full med virusprickar....så det blev tyvärr inställt... Jag hoppas bara & ber till gud att inte Wilma blir smittad!!! Som vanligt så märks det inte nåt större på Harry att han är sjuk... möjligtvis är han lite lugnare än vanligt, vilket bara är positivt!!
Istället blir det hamburgare från Max till lunch & oxfilé & pommes frittes till middag!!! Mummsigt värre....!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback