Min underbara familj!!!

Jag mår så sjukt bra just nu!!!! Jag har världens bästa sambo & vi har världens finaste barn!!!!!!! Jag har helt enkelt världens bästa familj!!!!
Självklart är jag grymt trött.... men det ingår ju i småbarnspaketet!!!!

Jag har fått så många härliga besök från underbara vänner oxå & Wilma tackar så hemskt mycket för alla superfina presenter!!

Farfar, pappa & son är på väg till Karlstad för att kolla på folkrace! Harry va överlycklig när han vaknade i morse & hörde att farfar va här för då kom han ihåg va dom skulle göra idag!!!

Jag & Wilma sitter & myser framför datorn & väntar på att mormor ska hämta oss för att åka till min mormor & fira hennes födelsedag!!! 

Här kommer några härliga bilder:










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback