Lite besviken..,.

... ja jag blev allt lite besviken på dagis idag.... Harry har ju sån fruktansvärd energi & han mår verkligen dåligt av att inte få leka av sig ordentligt på dagarna. Tyvärr blir det inte så värst mycket lek för hans del torsdagar & fredagar när han inte får va på dagis... lördag & söndag är det ju bättre eftersom Micke är hemma men ändå inte samma som på dagis med alla hans kompisar. Alltså har han 4 dagar i rad varje vecka som han inte får utlopp för sin energi... Hur som hellst så frågade jag i morse på dagis om han kunde få gå 9-13 mån-onsdag & 9-12 på torsdagen så att han liksom fick en extra lekdag... Men icke icke....

Tycker det är lite tråkigt att dom inte kan göra ett undantag för det är ju enbart för Harrys skull.... jag har jättegärna min prins hemma men jag får så dåligt samvete när jag ser hur tråkigt han har det & att jag inte kan göra speciellt mycket åt det när jag är ensam....

Usch jaja... inte mycket att göra åt.... bara fruktansvärt trist!!!

Kommentarer
Postat av: Marie [Mamma till William & GRAVID]

Tycker man borde få lägga upp sina timmar som man vill. Man har ju ändå rätt till 15 tim i veckan

2010-10-18 @ 16:19:00
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Therese - Hampus & Pontus mamma

Håller med Marie att de skall vara upp till varje förälder att fördela sina 15h/vecka. Tack o lov så får jag ha Hampus sina 15 timmar lite som de passar, men de föredra 9-14-3 dagar eller 9-12 alla dagar...

2010-10-18 @ 18:27:43
URL: http://nuppi.blogg.se/
Postat av: Emma

Men va? Nu fattar jag inte. Får du själv inte bestämma hur du vill ha honom på dagis? Fyyy va dåligt..Dom borde ju kunna anpassa sig lite då och försöka förstå dig som har en liten som ska äta hela tiden och det resulterar ju i en inte så rolig mamma, hihi och sen ha en harry som måste få leka av sig

2010-10-19 @ 11:18:21
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Emma

Ah det är tråkigt att dom inte är tillmötesgående men de anser att alla barn har det bäst med sina föräldrar. Punkt slut. På min fsk är dom stenhårda på den punkten, eller var iaf när miio började. Kan du inte ha han 9-12 då.? Varje dag.?

2010-12-02 @ 21:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback