Världens sötaste!!


Här sitter våran älskade prins & picknickar på sitt lilla bord under parasollet!!! Pommes frittes & pizzasallad.... haha jaja vill han ha de så....


Mysigare eftermiddag/kväll med min underbara familj kunde jag inte haft!!!
Vi har handlat & planterat massor med fina buskar & blommor i rabatterna!! Självklart va Harry med & hjälpte till hela tiden... Han är så duktig såååå!!
Vattningen tyckte han nog va dagens höjdpunkt tror jag!

Nu är det bara lite ogräs på framsidan som ska sprayas & grejas med nåt jäkla medle så jag slipper ligga & krypa på alla fyra!!! Vi ska även ta lite skott från vårat syrenträd & sätta lägnst ner i trädgården..... hmm ja just det jag måste plantera om påskliljelökarna oxå, kan bara itne bestämma mig för vart i gräsmattan jag vill ha dom... Några förslag, ni som vet hur det ser ut här???

Så fort lillen har somnat blir det mamma-pappa-mys i soffan resten av kvällen!!!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Skulle gärna vilja ha lite bilder på eran fina, dyra trädgård nu också =)

2010-05-27 @ 22:24:49
URL: http://muchlov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback