Gävle va det ja....

Jössös vilken helg..... & fy satan va långt det är till Gävle!!!!

Hur som hellst så gick älsklingens allra första sm-tävling kanonbra!!! Han kom trea, sexa, trea & va bara 2 ynkliga poäng ifrån a-finalen!!!! Det blev till slut en 14:e plats av 22, vilken iallafall jag tyckte va kanonbra eftersom han aldrig någonsin tävlat förut!!!!!!
Jag är så stolt över min älskling!!!

Tyvärr har inte jag mått speciellt bra under helgen, så jag har itne kunnat njuta så värst mycket av tävlingen, resan eller det fina vädret... men men så är det när man är gravid!!

Nåt som är ännu värre va att jag skulle ansvara för älsklingens förlovningsring under tävlingen.... dum som jag va satte jag den på min tumme (den va alldeles för stor för min tumme...=P)... Den satt kvar så fint tills jag gick in & tvåttade händerna i iskallt underbart vatten & ställde mig utanför toaletterna på en liten trappa & skakade lite på händerna....."plopp" "kling" "klang" & så va den förlovningen bruten..... vi letade som tokar både jag, Micke, svärfar & några andra hjälpsamma personer, men den va bara borta..... Jätteroligt!!!
Ni som känner Micke kan ju ana vilka pikar jag fått för detta under hela helgen oxå.....

Idag är jag hemma & sjukskriven... saknar min lille prins nåt enormt men va ändå tvungen att ha honom på dagis idag för att kunna få ordning på mig själv.....
Imorn är det dock åter tillbaka till jobbet, som det känns nu iallafall!!!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback