Trapprojektet börjar arta sig!!!

Idag har jag faktiskt fått gjort massor med våran trappa.... största anledningen till det va att farmor & farfar ville låna med sig Harry hem efter jobbet!!! Det tackar vi för!!
Eftersom vi inte har nån grind som är Harry-säker så är det lite kämpigt det här med att få slipat & målat trappan... vill ju inte stänga ute honom från övervåningen heller för den delen eftersom han har sitt rum där upp!!!
Men som sagt idag mellan 16 & nu har jag fått gjort massor. Slipat, grundat & lackat översta trappräcket som inte går att ta loss, även slipat, grundat & lackat 5 trappsteg & kanterna!!! Jo förresten jag har ju hunnit plocka ner två pinnar, slipat, grundat & lackat dom helt färdigt under dagen oxå!!!
Jag är kanonnöjd & det kommer bli såååå snyggt när det är färdigt!!!

Jag hann även rensa & sortera skräpet i garaget oxå så att jag kan bli av med det mesta imorn i mina föräldrars grovsopor!!! Det måste ju göras plats där nu eftersom vi ska hämta vårat kök på Ikea till helgen!!!
Dock dröjer det 2 veckor till innan det ska upp eftersom vi åker på semester nästa vecka!!!
På semesterschemat står än så länge Ullared, Vimmerby & Gränna med min underbara familj & Anders & Teres!!! Ska bli supermys!!!

Tyvärr så mår ju min rygg & mage som väntat efter den härliga arbetsställningen i trappan..... hoppas jag kommer upp ur sängen imorn.....
Natti natti....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback