Harrys humör....

... börjar verkligen göra mig galen!!!!
Denna förbaskade treåsrtrotsen får mig verkligen att tappa all ork just nu.... & det värsta är ju att det här är bara början på treårstrotsen.....
Han lyssnar inte ett skit på va jag säger, har verkligen bommul i öronen & för mintsa minsta lilla så börjar han antingen smågnälla, storböla eller bara bli allmänt hysterisk.....(vet ärligt talat inte vilket av det som är värst)aaaaaaaaaaaaaaaaaah...... mitt tålamod är ju inte på topp just nu när jag är gravid heller!!!

Förmiddagen spenderades iallafall i Uddevalla, närmare bestämt Skeppsviken med min kära mor!!!

Eftermiddagen bestod av jättetrevligt fikabesök av bästaste Madeleen, Rasmus & Lova!!!
Sen blev det en sväng med Harrys bobby car & som vanligt hamnade vi hos fam. Hansson!!!

Jag har även fått en stor Ikea-hylla till Harrys rum idag via det älskade face book!!! Nu ska den bara hämtas med släpkärra oxå... 

Efter lilleplutt somnade nu ikväll passade jag på att måla trappan & räcket en sväng till.... tyvärr behövs det målas ytterligare en gång.... jaja det får bli imorgon kväll det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback