Jaha ja....

... va ska man säga om denna dagen??? Brandövning medans butiken va öppen så att vi fick slänga ut alla kunder, dra ner galler & hålla på bara för att en gubbe skulle säga till oss at vi kunde gå in i byggnaden igen & öppna butiken.....skitkul....eller inte!!!! Vanligtvis sker brandövningarna innan öppning.... idioter!!!!

Ja annars har väl dagen varit halvseg med massor att göra & massor av "halva pris" frågor.... Fyyy va negativ jag är nu känner jag, usch usch på mig!!

Hur som hellst så va Harry helt underbar imorse när jag lämnade honom på dagis!! De senaste gångerna har han nämligen varit jätteledsen & inte alls velat stanna på dagis även fast Anthon varit där.... Men idag fick han syn på Anthons snuttefilt som låg i hallen, tog upp den & sprang in till Anthon för att ge den till honom & sen började leken.... Min söta lilla älskling!!!

Igår efter jobbet gjorde jag förresten naglar på ProffesioNail & jag är suuupernöjd!!! Äntligen kan jag ha fina naglar utan att dom går av direkt på jobbet!! Underbaraste Linda förljde med & höll mig sällskap & följde även med mig hem på kaffe & lite tvmys!!!

Näpp nu blir det nog till att slänga i en maskin tvätt & mysa ner mig i soffan med min bok som jag aldrig hinner läsa färdigt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback